Trukmė | Kalba | Miestas | Kaina | Datos | Registacija |
---|---|---|---|---|---|
2 dienos | lietuvių - english | - | 600 Eur | - | Teirautis |
Datos | - |
---|---|
Trukmė | 2 dienos |
Kalba | lietuvių - english |
Miestas | - |
Kaina | 600 Eur |
Teirautis |
Aprašymas
Jei teko dalyvauti projekte, kuriame sistema pradėta kurti dar nežinant, ką reikės padaryti, jei teko projekto pabaigoje sužinoti, kad klientas tikisi iš jūsų daug daugiau, nei esate padarę, jei pakeitimai kiekvieną kartą nubyra kaip lietus iš giedro dangaus, jei finišo tiesioji vis tolsta atsirandant naujiems ir naujiems reikalavimams – jums reikėtų pagilinti veiklos procesų aprašymo ir reikalavimų valdymo žinias. Taip pat kursas būtų naudingas tiems, kas dirba su IT projektais kliento pusėje – aprašo reikalavimus ir vertina, kaip suprogramuota sistema atitinka lūkesčius.
Kurse numatomas 40 % teorijos ir 60 % praktikos. Kurso formatas – workshop. Klausytojai bus padalinti į grupeles, kiekviena grupelė gaus užduotį. Kurso metu klausytojai vykdys procesų analizės veiklas, ką tik paaiškintas kurso metu. Kurso pabaigoje klausytojai atliks veiklos analizę pagal realias užduotis.
Lektorė

Svetlana Luneva. Lektorė baigusi informacijos technologijų studijas ir karjerą pradėjusi programavimo srityje, jau beveik 10 metų dirba sistemų analitike bei dalyvauja projektuose Product Owner rolėje. Turi daug patirties dirbant su didelėmis viešojo sektoriaus organizacijomis projektuojant ir palaikant informacines sistemas. Svetlana puikiai išmano visas Microsoft Office (Excel, Outlook ir kt.) subtilybes, veda mokymus, konsultuoja, specializuojasi kuriant integracijos sprendimus ir sugeba paprastai paaiškinti sudėtingus dalykus.
Kursas skirtas
Tiems, kas nori tapti veiklos analitiku arba dirba susijusių darbą: formuluoja technines užduotis, specifikuoja reikalavimus, seka pakeitimus, perteikia kliento poreikį programuotojams, dokumentuoja gaminamas IT sistemas.
Reikalavimai klausytojams
- Bazinės MS Office paketo programų žinios;
- Bazinės IT projektų vykdymo žinios (nesvarbu, Užsakovo ar Vykdytojo rolėje).
Kurso nauda
Mokymuose verta dalyvauti, jei:
- vykdote IT projektus ir nuolat susiduriate su tikslaus užduoties programuotojams formulavimo iššūkiais;
- rašote ar kitaip perteikiate projektavimo ir programavimo technines užduotis savo kolegoms, subrangovams, vykdytojams;
- dirbate IT projektų vykdyme kitoje rolėje (programuotoju, testuotoju, projekto vadovu), bet norite tapti veiklos analitiku;
- pagal savo darbo pobūdį turite bendrauti su IT įmone, vykdančią projektą jūsų organizacijoje;
Detali programa
- Analitiko rolė projekte
- Kas yra analitikas, kokių būna analitikų
- Ką turi žinoti ir mokėti analitikas
- Veiklos analizės sąvokos ir terminai
- Veiklos analitiko funkcijos projekte
- Informacijos apie organizacijos veiklą surinkimas ir pateikimas naudotojui (užsakovui)
- Informacijos surinkimo būdai: interviu, darbo stebėjimas, dokumentų analizė
- Projekto vaizdo sudarymas interviu metu
- Rezultatų dokumentavimas
- Dokumentų komplektas, reikalingas projektuojant ir programuojant informacinę sistemą;
- Dokumentavimo taisyklės ir klaidos
- Reikalavimų valdymas
- Reikalavimo sąvoka ir reikalavimų rūšys
- Reikalavimų aprašas
- Reikalavimų gyvavimo ciklas
- Reikalavimų verifikavimas ir validavimas
- Reikalavimų detalizavimas
- Nefunkciniai reikalavimai
- Reikalavimų ir procesų aprašo sąsajos schemos
- Numatytų darbų apimties valdymo priemonės
- Pakeitimų valdymas
- Kas yra veiklos procesas?
- Organizacijos valdymo metodologija: funkcijos ir procesai;
- Veiklos taisyklės ir apribojimai (business rules)
- Procesų klasifikavimas ir hierarchija
- Proceso tikslas, ištekliai, dalyviai, pradžia ir pabaiga
- Procesų standartai
- Procesų diagramos, jų sudarymo principai (BPMN notacijos pavyzdžiu)
- Procesų žingsniai: elementarios ir neelementarios funkcijos
- Procesų dalyviai ir jų atsakomybių sritys (pool ir swimlane)
- Įvykiai (events)
- Sprendimų priėmimo taškai (desicion points)
- Procesai ir Subprocesai
- Dokumentai ir kiti procesų vykdymo rezultatai (artefacts)
- Procesų diagramų aprašas
- Procesų optimizavimas
- Procesų auditas
- Proceso efektyvumo vertinimo metrikos
- „Ankstyvaus perspėjimo“ sistemos sukūrimas
- Neatitikimų procesuose analizės metodai
- Procesų pakeitimas
- Naudotojų veiksmų identifikavimas ir aprašymas
- Naudojimo atvejų išgryninimas (use cases)
- Naudotojo sąsajos projektavimas pagal naudojimo atvejus;
- Specifikacimas pavyzdžiais (specification by examples)
- Naudotojų veiksmų aprašymas istorijomis (user stories)
- Reikalavimų realizavimo valdymas
- Iteraciniai projektų vykdymo metodai (RUP, Scrum)
- Produkto šeimininko rolė (product owner)
- Prioritetų nustatymas
- Darbų sąrašas (backlog), darbų sudėtingumo matavimas (story points)
- Darbų eigos matavimas (burndown)
- Darbų planavimas ir vykdymas iteracijomis (sprint)