ITIL® 4
Infrastructure Library (ITIL®) – tai paslaugų valdymo teorija, orientuota į darbo optimizavimą bei kokybės užtikrinimą IT paslaugas teikiančiose struktūrose. Ši teorija paremta knygų rinkiniu, kuriame sukaupta ir apibendrinta pasiteisinusi IT valdymo praktika. Ji surinkta iš daugelio organizacijų Didžiosios Britanijos vyriausybės nurodymu. Šios metodologijos svarba gali būti apibūdinta trimis IT paslaugų valdymo aksiomomis – kas neapibrėžta, negali būti kontroliuojama; kas nekontroliuojama, negali būti išmatuota; kas neišmatuota, negali būti tobulinama. Todėl, jei IT paslaugas teikiančio vidinio padalinio paslaugos nėra aprašytos, jos negali būti optimizuojamos.
ITIL® 4 svarbiausias akcentas – verslo ir technologijų pasaulis, kaip jis veikia šiandien ir kaip veiks ateityje su Agile, DevOps ir skaitmenine transformacija.
Kursas | Trukmė | Kaina | Datos | Registacija |
---|---|---|---|---|
ITIL® 4 Foundation (lietuvių kalba) | 3 dienos | 900 Eur | 2023‑12‑12 2024‑01‑22 |
Registracija |
ITIL® 4 Foundation (anglų kalba) | 3 days | 900 Eur | 2023‑12‑11 2024‑01‑22 |
Registracija |
Kursas | ITIL® 4 Foundation (lietuvių kalba) | ITIL® 4 Foundation (anglų kalba) |
---|---|---|
Trukmė | 3 dienos | 3 days |
Kaina | 900 Eur | 900 Eur |
Datos | 2023‑12‑12 2024‑01‑22 |
2023‑12‑11 2024‑01‑22 |
Registracija | Registracija |