Marijampolės apskrities vietos valdžios institucijų gebėjimų stiprinimas
Vietinės ir regioninės valdžios bei jos institucijų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas
Paprojekto pavadinimas „Marijampolės apskrities vietos valdžios institucijų ir joms pavaldžių įstaigų administracinių ir viešųjų paslaugų teikimo gebėjimų stiprinimas”.
Projekto tikslai
Tobulinti Marijampolės apskrities vietos valdžios institucijų – Marijampolės apskrities viršininko administracijos, Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos ir joms pavaldžių įstaigų, Kalvarijos savivaldybės administracijos žmogiškuosius išteklius, didinant valstybės tarnautojų ir darbuotojų kvalifikaciją, žinių ir administracinių gebėjimų lygį.
Paprojekto metu įvykdytos veiklos
Mokymuose dalyvavo Marijampolės apskrities vietos valdžios institucijų ir joms pavaldžių įstaigų valstybės tarnautojai ir viešąsias paslaugas teikiantys darbuotojai.
Seminarų temos, kurios UAB „Baltijos kompiuterių akademija” įvykdė kartu su partneriais:
- Seminaras „Teisė”;
- Seminaras „Strateginis valdymas, planavimas”;
- Seminaras „Viešieji pirkimai”;
- Seminaras „Administravimas ir biuro valdymas”;
- Seminaras „Personalo valdymas ir motyvacija”;
- Seminaras „Viešinimas, pristatymas”;
- Seminaras „Projektų vykdymas”;
- Seminaras „Asmeninių kompetencijų valdymas”;
- Seminaras „Kompiuterinio raštingumo mokymai”.
Problemos, kurios buvo išspręstos
Marijampolės apskrities viršininko administracijai, Kazlų Rūdos savivaldybės administracijai ir joms pavaldžioms įstaigoms, Kalvarijos savivaldybės administracijai nepakanka administracinių gebėjimų, būtinų viešiesiems visuomenės interesams tenkinti, gerinti viešųjų paslaugų teikimo sąlygas, viešojo administravimo kokybei ir efektyvumui didinti. Vietos valdžios institucijų darbuotojai nesugeba užtikrinti spartaus ir tinkamo viešųjų vietos reikalų tvarkymo bei viešųjų paslaugų teikimo.
Rezultatai
Paprojekto metu įgytos administracinių gebėjimų ir viešųjų paslaugų teikimo žinios ir įgūdžiai padėjo Marijampolės apskrities vietos valdžios institucijos darbuotojams kokybiškiau ir efektyviau atlikti savo tiesiogines darbines funkcijas, profesionaliau teikti viešąsias paslaugas ir aptarnauti klientus.