Kursai

IT paslaugų valdymas. ITIL pagrindai

Trukmė Kalba Miestas Kaina Data ir registracija kursui
3 dienos lietuvių Vilnius 785 EUR


Šis trijų dienų kursas yra parengtas remiantis geriausia IT paslaugų valdymo patirtimi, sukaupta naujausioje ITIL 2011 IT infrastruktūros bibliotekos versijoje. Mokymų metu klausytojai supažindinami su ITIL terminologija bei principais, nagrinėjamos IT paslaugų valdymo gyvavimo ciklo fazės, funkcijos ir procesai, aptariami geriausių praktikų pavyzdžiai. Kursas parengia ITIL pagrindų egzaminui - ITIL Foundation.

Kodėl verta dalyvauti?

  • Susipažinsite su ITIL struktūra bei pagrindiniais IT paslaugų  valdymo procesais ir principais;
  • Įgysite IT vadybos ir darbo veiklos organizavimo žinių bei įgūdžių, reikalingų vystyti IT procesus pagal ITIL metodologiją, orientuojantis į organizacijos veiklos ar verslo poreikius;
  • Pasirengsite pasaulyje pripažintos ITIL  sertifikacijos egzaminui. Sėkmingai išlaikę ITIL egzaminą, gausite ITIL Foundation sertifikatą, įrodantį Jūsų IT vadybos kompetenciją. Tokiu būdu įgysite pripažinimą ir konkurencinį pranašumą.

Kurso lektorius

Šarūnas Končius - ITIL ekspertas ir lektorius, turintis daugiau nei 15 metų dėstymo, konsultavimo patirtį bei itin palankiai vertinamas kurso klausytojų. Microsoft Lietuva technologijų ekspertas. Šarūno Končiaus vedamų ITIL paslaugų valdymo mokymų BKA jau klausėsi daugiau kaip 450 dalyvių.

Kursas skirtas

Kursas yra skirtas visiems, kurie nori susipažinti su ITIL pagrindais, bet ypatingai gali būti aktualus IT departamento ir jo padalinių vadovams, IT operacijų vadovams, IT pagalbos/palaikymo tarnybos vadovams, IT operacijų ir pagalbos/palaikymo tarnybos specialistams, IT sistemų ir tinklų administratoriams, programinės įrangos kūrėjams ir programuotojams, IT konsultantams, projektų vadovams, sistemų integratoriams, veiklos procesų specialistams, veiklos analitikams.

    Kurso medžiaga

    Kurso klausytojai gauna mokymų metu naudojamą prezentacijos medžiagą bei egzaminui paruošiantį vadovėlį "Passing your ITIL Foundation Exam - 2011 edition" (Leidykla „TSO“)

      Kurso turinys

      • IT paslaugų valdymas (IT Service Management)
      • IT infrastruktūros bibliotekos (ITIL) apžvalga (IT Infrastructure Library Overview)
      • ITIL paslaugų valdymo ciklas (ITIL Service Management Lifecycle)
      • Paslaugų strategija (Service Strategy)
      • Paslaugų planavimas (Service Design)
      • Paslaugų kūrimas (Service Transition)
      • Paslaugų eksploatavimas (Service Operation)
      • Nuolatinis paslaugų tobulinimas (Continual Service Improvement)

       

      *BKA taikomos akcijos nesumuojamos.

      • "Puikus dėstytojas - turi praktinės patirties ir įgūdžių kaip sudėtingas skaidres anglų kalba paversti įdomiu lietuvišku pasakojimu". (Philip Morris Baltic, UAB)
      • "Puikus dėstytojo darbas. Gavome atsakymus į visus užduotus klausimus. Visa teorija iliustruota praktiniais pavyzdžiais". (Kauno technologijos universitetas)
      • "Dėkoju savo ir įmonės vardu už kursus, kurie padėjo suvokti IT veikimo procesus, taip pat atliekamą rolę įmonėje. Šis kursas neabejotinai padės dirbti pagal ITIL paslaugų aprašymus". (Worldone, UAB)
      • "Labai patiko praktiniai pavyzdžiai iš realių įmonių. Tai labai padeda aiškiau suprasti ir pritaikyti". (Ruptela, UAB)
      • "Lektorius puikiai išlaiko auditorijos dėmesį, nors nenaudoja jokių "šou" elementų". (Danske bank)

        1. Introduction
        2. IT Service Management
        3. ITIL Overview
        4. ITIL Service Management Lifecycle
        5. Service Strategy
          • Strategy Management for IT services
          • Service Portfolio Management
          • IT Financial Management
          • Demand Management
          • Business Relationship Management
        6. Service Design
          • Design Coordination
          • Service Catalogue Management
          • Service Level Management
          • Capacity Management
          • Availability Management
          • IT Service Continuity Management
          • Information Security Management
          • Supplier Management
          • Service Level Agreement exercise & discussion
        7. Service Transition
          • Transition Planning and Support
          • Change Management
          • Service Asset and Configuration Management
          • Release and Deployment Management
          • Service Validation and Testing
          • Change Evaluation
          • Knowledge Management
          • Change Management exercise & discussion
        8. Service Operation
          • Event Management
          • Incident Management
          • Request Fulfillment
          • Problem Management
          • Access Management
          • Activities and Functions Service Desk
        9. Continual Service Improvement
        10. Simulation round 1
        11. Simulation round 2
        12. Practice test & test review

         

        ITIL Foundation testas yra laikomas Pearson Vue sistemoje. Tai kompiuterinis, testo formos egzaminas, kurį sudaro 40 klausimų. Praeinamasis balas – 65% (t.y. 26 teisingi atsakymai iš 40). Testo trukmė – 60 minučių.

        Preliminari testo kaina yra 204 EUR+PVM. Dėl tikslios kainos – susisiekite su mumis el.paštu testai@bka.lt.  Į kurso kainą egzaminas neįtrauktas.

        Užsiregistruoti testui galite užpildydami registracijos formą Registruotis testui