Kursai

ITIL® Service Strategy

PATVIRTINTA. Egzaminas įskaičiuotas

Trukmė Kalba Miestas Kaina Data ir registracija kursui
3 dienos anglų Vilnius 1275 EUR


ITIL Service Strategy kursas yra vienas iš Intermediate lygio Lifecycle krypties modulių. Ši kvalifikacija gali būti įgijama atskirai bei būti įskaičiuojama į kreditų skaičių siekiant įgyti ITIL Expert sertifikaciją (3 kreditai).

ITIL Service Strategy egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną.

Kursas skirtas

ITIL Service Strategy kursas yra skirtas vadovams, kontrolės specialistams, komandų vadovams, planuotojams, IT konsultantams, IT audito/saugumo vadovams ir pan.

Kursas taip pat bus naudingas:

  • IT specialistams, kurių pareigos apima strateginį planavimą
  • Dirbantiems vadovaujantį darbą, kurio funkcijos apima veiklų valdymą ir koordinavimą paslaugų gyvavimo cikle (Service Lifecycle) bei šių veiklų integravimą į strateginę struktūrą
  • Specialistams, kuriems reikia praktinių žinių apie paslaugų strategijos (Service Strategy) procesus ir jų panaudojimą gerinant IT paslaugų kokybę organizacijoje
  • Asmenims, siekiantiems ITIL Expert arba ITIL Master sertifikacijos.

Reikalavimai klausytojams

ITIL Foundation lygio sertifikatas.

Kurso turinys

Service strategy kursas skirtas klausytojams suteikti žinių ir įgyti kompetenciją šiose srityse:

  • Service Strategy Principles
  • Defining services and market spaces
  • Conducting Strategic Assessments
  • Financial Management
  • Service Portfolio Management
  • Managing demand
  • Driving strategy through the Service Lifecycle
  • Understanding Critical Success Factors and risks

Egzaminas

ITIL Service Strategy egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną. Į mokymų kainą egzaminas yra įskaičiuotas.

Egzamino formatas: Testiniai, situacijų atvejais paremti klausimai;

Klausimų kiekis: 8

Praeinamasis balas: 28/40 arba 70%

Trukmė: Standartiškai būna 90 min. Atvejais, kai anglų kalba nėra gimtoji, skiriama 120 minučių bei leidžiama naudotis žodynu.