Kursai

ITIL® Service Operation

PATVIRTINTA! Liko 2 vietos! Egzaminas įskaičiuotas

Trukmė Kalba Miestas Kaina Data ir registracija kursui
3 dienos anglų Vilnius 1275 EUR


ITIL Service Operation kursas yra vienas iš Intermediate lygio Lifecycle krypties modulių. Ši kvalifikacija gali būti įgijama atskirai bei būti įskaičiuojama į kreditų skaičių siekiant įgyti ITIL Expert sertifikaciją.

Šis kursas ir sertifikacija tinka specialistams, kurių darbas IT aplinkoje reikalauja išsamaus supratimo apie procesus, funkcijas ir veiklas susijusias su Service Operation (paslaugų vykdymo) sritimi ITIL paslaugų gyvavimo cikle.

ITIL Service Operation egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną.

Kursas skirtas

ITIL Service Operation kursas yra skirtas vadovams, kontrolės specialistams, komandų vadovams, planuotojams, IT konsultantams, IT audito/saugumo vadovams ir pan.

Kursas taip pat bus naudingas:

  • Specialistams, kurie nori įgyti išsamų supratimą apie ITIL paslaugų valdymą ITIL gyvavimo cikle ir jų vykdymą siekiant pagerinti IT paslaugų tiekimo kokybę organizacijoje
  • IT specialistams, dirbantiems arba besiruošiantiems dirbti paslaugų valdymo srityje, kurioje būtinos žinios apie sąvokas, procesus, funkcijas bei vykstančias veiklas
  • Asmenims, siekiantiems ITIL Expert arba ITIL Master sertifikacijos

Reikalavimai klausytojams

ITIL Foundation lygio sertifikatas.

Kurso tikslai

This course will enable participants to:

  • understand the importance of Service Operation in the general context of service management;
  • understand the processes and principles of Service Operation;
  • refer to the technologies of Service Operation;
  • familiarize with the organization of Service Operation (roles and responsibilities, and functions such as: user support center - service desk, technical management, application management, IT operations management);
  • analyze the risks associated with the Service Operation;
  • identify Critical Success Factors for the Service Operation.

 

-- Day 1 ---
  • Introduction to Service Operation,
  • Service Operation Principles,
  • Organizing for Service Operation: Service Desk - structure, role, technology,
  • Organizing for Service Operation: IT Operations management,
  • Organizing for Service Operation: Technical management,
  • Organizing for Service Operation: Application management,
  • Service Operation Processes: Event management.
-- Day 2 --
  • Evening Work Debrief,
  • Service Operation Processes: Incident management,
  • Service Operation Processes: Request fulfilment,
  • Service Operation Processes: Problem management,
  • Service Operation Processes: Access management,
  • Common Service Operation Activities.
-- Day 3 --
  • Evening Work Debrief,
  • Common Service Operation Activities,
  • Consideration of Technology,
  • Implementation of Service Operation,
  • Challenges, Risks and Critical Success Factors,
  • ITIL Intermediate Service Operation examination.

ITIL Service Operation egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną. Į mokymų kainą egzaminas yra įskaičiuotas.

Egzamino formatas: Testiniai, situacijų atvejais paremti klausimai.

Klausimų kiekis: 8

Praeinamasis balas: 28/40 arba 70%

Trukmė: Standartiškai būna 90 min. Atvejais, kai anglų kalba nėra gimtoji, skiriama 120 minučių bei leidžiama naudotis žodynu.