Naujienos

ITIL® 4 Foundation (lietuvių kalba)

Liko 1 vieta! Egzaminas įskaičiuotas

Trukmė Kalba Miestas Kaina Data ir registracija kursui
3 dienos Lietuvių k. Nuotoliniai 900 EUR


*nuolaidos nesumuojamos

ITIL®4 is the biggest thing to happen to ITIL since ITIL!

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kodėl verta dalyvauti mokymuose? Šis trijų dienų kursas parengtas remiantis geriausia ITIL gairių praktika. ITIL4  Suteikia praktišką ir lankstų požiūrį į verslo ir technologijų pasaulį, kaip jis veikia šiandien ir kaip veiks ateityje su Agile, DevOps ir skaitmenine transformacija.

  • Juose sužinosite, kaip valdyti IT paslaugas, kad jos atitiktų klientų ir vartotojų poreikius. Kas turėtų apibrėžti IT paslaugų apimtį ir kokybės poreikius. Kokius paslaugų kriterijus reikėtų matuoti, kad paslaugų kokybė nuolat gerėtų ir kt.
  • Mokymuose įgysite pagrindines žinias bei įgysite pilną supratimą apie IT paslaugų valdymą, remiantis geriausiomis ITIL4 praktikomis.
  • Mokymai paruoš ITIL4 Foundation egzamino laikymui.
  • Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais IT paslaugų valdymo komponentais, tokiais kaip: Paslaugų vertės sistema (SVS) ir keturių dimensijų modeliu.

Lektorius

Šarūnas Končius – ITIL ir Microsoft technologijų ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų dėstymo, konsultavimo patirtį. Lektorius pasižymi ne tik puikiu technologijų išmanymu, bet ir nuostabia iškalba, tad jį dažnai galite pamatyti skaitant pranešimus įvairiose konferencijose. Šarūnas – puikus lektorius, gebantis sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, pasitelkiant praktinius pavyzdžius. Keletas iš daugelio puikių atsiliepimų apie Šarūną:

"Labai kompetentingas, puikiai teorinę medžiagą perteikia gyvenimiškais pavyzdžiais."

Andrius R.

 

"Neturiu ką ir bepridurti, puikiai išdėstyta mokymosi medžiaga. Įgautos žinios tikrai pravers darbo aplinkoje."

Daumantas K.


Kursas skirtas

Šie kursai – aktualūs visiems specialistams dirbantiems su IT paslaugų teikimu bei jų gerinimu ir tobulinimu. Taip pat tiems, kurie nori pagilinti ar atnaujinti savo žinias apie IT paslaugų valdymą ir gerinimą. Tiems, kuriems aktualu atnaujinti ITIL3 foundation sertifikatą.

Reikalavimai klausytojams

Nėra, tačiau IT paslaugų teikimo išmanymas būtų naudingas.

Ar esate sertifikuotas ITIL®3 specialistas?

Jei turite ITIL3 Foundation sertifikatą, patariama pradėti nuo pradžių ir laikyti ITIL4 foundation egzaminą, kad maksimaliai įprasmintumėte savo ITIL foundation žinias. Jei esate ITIL Expert, galite įgyti ITIL4 Managing Professional sertifikatą išklausant tik vieną kursą ir išlaikant egzaminą. Daugiau apie mokymus>>>

Kurso nauda

Kurso tikslas yra supažindinti dalyvius su IT paslaugų valdymo koncepcija šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje ir pasirengti ITIL4 foundation sertifikavimo egzaminui.

Po šio kurso dalyviai:

  • Supras pagrindines ITIL paslaugų valdymo sąvokas;
  • Supras, kaip ITIL pagrindiniai principai gali padėti organizacijai priimti ir pritaikyti ITIL paslaugų valdymą;
  • Supras keturias ITIL paslaugų valdymo dimensijas;
  • Supras ITIL paslaugų vertės sistemos paskirtį ir komponentus, paslaugų vertės grandinės veiklą ir jų tarpusavio ryšį;
  • Supras pagrindines nuolatinio tobulėjimo sąvokas;
  • Sužinos apie įvairias ITIL praktikas ir tai, kaip jos prisideda prie vertės kūrimo.

Pastabos

ITIL4 Foundation egzaminas vyksta nuotoliniu būdu.

Module 1: Course Introduction
  • Introduction to ITIL 4
  • ITIL 4 Certification Scheme
Module 2: Service Management: Key Concepts
  • Value
  • Service
  • Creating value with services
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Module 3:The Four Dimensions of Service  Management
  • The Four Dimensions
  • Organizations and People
  • Information and Technology
  • Partners and Suppliers
  • Value Streams and Processes
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Module 4: Service Value System
  • Service Value System
  • ITIL Service Value System | Components
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Module 5: Guiding principles
  • Principle Interaction
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Module 6: Service Value Chain
  • The activities of the service value chain
  • Engage
  • Plan
  • Improve
  • Design & Transition
  • Obtain/Build
  • Deliver & Support
  • Value Stream: new software development
  • Value Stream: an incident
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Module 7: The ITIL Practices
  • ITIL Management Practices
  • Understand 15 ITIL practices:
  • Relationship Management
  • Supplier Management
  • Service Level Management | SLA
  • Information Security Management
  • IT Asset Management
  • Service Configuration Management
  • Change Enablement | Types of Change
  • Release Management
  • Deployment Management
  • Monitoring and Event Management
  • Incident Management
  • Problem Management | Problem Control
  • Service Request Management
  • Service Desk
  • Continual Improvement
  • Exercise: Multiple-Choice Questions
Mock Exam
ITIL4 Foundation exam

Egzaminas trunka 60 minučių (tiems, kuriems anglų kalba nėra gimtoji, egzaminas trunka 75 minutes) ir susideda iš 40 testo pobūdžio klausimų. Egzaminas išlaikomas, kai dalyvis teisingai atsako į 26 klausimus.

Naujo ITIL4 svarbiausias akcentas – verslo ir technologijų pasaulis, kaip jis veikia šiandien ir kaip veiks ateityje su Agile, DevOps ir skaitmenine transformacija. ITIL4 kvalifikacijos schema stipriai skiriasi nuo tos, kuri buvo lig šiol. Apart Foundation lygio, kuris bus tik adaptuojamas pagal naująjį požiūrį.

Be pirmojo, Foundation, lygio atsiras šie: